Thursday, February 13, 2020

BBM3410satu2020: TENTANG DIRI

Bismillah. 
Assalamualaikum dan hai semua! 

Nama saya Siti Noor Farihin Binti Abd Manas. Panjang kan nama saya? Untuk lebih mudah, panggil je Faa. 

Saya berumur 22 tahun dan sedang menuntut di Universiti Putra Malaysia (UPM). Saya merupakan anak jati kelahiran negeri Kedah. Saya dilahirkan di Hospital Kuala Nerang, Kedah pada tanggal 11 Ogos 1998. Saya merupakan anak ke-8 daripada 10 orang adik beradik. Saya mengambil jurusan Bahasa dan Linguistik Melayu di UPM. Sekarang saya berada di tahun dua semester dua. 

Harapan terbesar saya sebagai seorang pelajar  ialah dapat memperoleh kejayaan yang cemerlang dalam bidang yang sedang saya pelajari dan harapan sebagai seorang anak ialah dapat membalas jasa ibu dan ayah serta keluarga.

Selamat berkenalan ye semua! :)





No comments:

Post a Comment